Monday 22 October 2012

Bu bog nedir ? amacı nedir?




            Merheba arkadaşlar!Bu bloğu yazma amaçlarımı yazayım ki sizde beklentilerinizi ona göre şekillendirin.

                 Okulda ders verilir sonra sınav yapılır , hayatta sınav olunur sonra ders alınır. Fakat durum o kadar da vahim değil , akıllı insanlar başkalarının tecrübelerinden faydalanır. Ben de istedim ki ben anlatayım belki dinleyen olur.Bir tıp öğrencisi günlüğü okumak  hem eğitici hem eğlendirici olur.

                Aslında ingilizce yazmayı düşünüyordum , fakat hedef  kitleme bir baktım. Anadolu'nun güzel insanları! Bizim batılıyla mizahımız uyuşmaz ya da açıkçası benim ingilizce kabiliyetim kaldırmaz .

              Kısacası bu blogda tıp hayatına nasıl başladığımı , beklentilerimi ve gördüklerimi anlatacağım.
             
               Hadi bakalım   yolumuz uzun .(sonu yok)

         

No comments:

Post a Comment